Αναγνώστες

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017

Παντα 2-3!!!

Καλημερα σε ολη την παρεα. Πολλη ομιχλη και υγρασια σημερα!!!

Δεν ξερω για σας αλλα εγω παντα εχω 2-3 εργοχειρα με τα οποια ασχολουμαι.
ΠΟΤΕ ΕΝΑ!!! NEVER!!!
Βαριεμαι βρε παιδι μου οταν εχω μονο ενα. Νομιζω οτι ολοι/ες που ασχολουνται με το χειροποιητο, οτιδηποτε κι αν ειναι αυτο, εχουν αρχινημενα περισσοτερα απο ενα!!! Συμφωνειτε;
Εγω αυτο το διαστημα ασχολουμαι με ενα πλεκτο και 2 κεντηματα.

Το πλεκτο ειναι ενα κασκολ για μια φιλη της μικρης μου κορης. Πολυ ευκολο αλλα εχει δουλιτσα γιατι το θελει μακρυυυυ!!! Λαστιχο 2x2 στην αρχη, μετα μους και στο τελος θα κανω παλι λαστιχο οπως στην αρχη. Ισως βαλω και κροσια, θα δω. Το νημα παντως ειναι πολυ ωραιο και μαλακο!!!




Το ενα κεντημα ειναι με 2 μονο χρωματα αλλα πολυ ομορφο κατα τη γνωμη μου. Εβαλα τα χρωματα που μου αρεσαν(DMC 820, 783) και οριστε το αποτελεσμα:






Το αλλο ΗΤΑΝ ενα πολυ γνωστο σχεδιο: η μπουχαρα. Εγω ομως εβαλα χρωματα που μου αρεσουν(DMC 943, 3350, 211, 712, 964, 3733), το εκανα αρκετα πιο ευκολο και εγινε τελειως διαφορετικο απο το αρχικο. Μου ειπαν οτι αυτο δεν ειναι πλεον μπουχαρα, ε και; Εμενα μου αρεσει ετσι οπως γινεται κι ας μην ειναι μπουχαρα! Εσεις τι λετε;










 Αυτα για σημερα. Να ειστε ολοι και ολες καλα. Τα ξαναλεμε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου